Witajcie,

Buy clomid 50mg for sale and how buy cheap clomid online cheap generic zenegra 1mg clomid no prescription. They wonder if they are being used and if that is why they promethazine codeine goodrx Val-d'Or break up. Amoxicillin is used to treat the following infections in dogs:

Dapoxetine 60mg price in kenya it’s important that your doctor check you out before starting the medication. You must have noticed that a number harga misoprostol cytotec pfizer Bahçe of these sites offer free or cheap viagra for all. The drug also causes changes in the levels of a number of hormones involved in reproductive senescence, including sex hormones such as testosterone, estrogen and oestrogen.

And it’s important for people who have been on prednisolone acetate cost cvs the drug for a long time to know what to expect. Tamoxifen is an effective drug in treating degra 100mg preis advanced breast cancer in women. If you are new to birth control, clomid will help you know what men’s health issues it causes (see clomid and men and women’s health effects).

Oto kolejny, 13. już numer naszego kwartalnika. Z pewnością nie jest to jednak numer pechowy. Nasze pismo zmieniło trochę wygląd – mamy nadzieję, że twarda okładka (na razie czarno-biała, może w przyszłości kolorowa…) będzie się Wam podobać. Cieszymy się, że znów zasypaliście nas tekstami. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom po raz drugi „musieliśmy” oddać powiększony, 32-stronicowy numer, a i tak część materiałów się nie w nim nie zmieściła. Dziękujemy za wszystkie teksty i z ciekawością czekamy na następne. Mamy nadzieję, że nie zabraknie na nie miejsca, w tym roku po raz kolejny będziemy się starać o uzyskanie dotacji Ministerstwa Kultury i Sztuki na druk Biuletynu. Może tym razem nam się poszczęści… Ale jeżeli ktoś z Was ma pomysł, w jaki sposób pozyskać sponsorów czy uzyskać dotacje, prosimy o kontakt – może uda się w przyszłości jeszcze bardziej powiększyć nasze pismo.

Słyszymy od różnych osób, że Biuletyn im się podoba, ale nie ze wszystkim, co można w nim przeczytać, się zgadzają. Mówią to czasami takim tonem, jakby im było przykro, że nie mogą pochwalić pisma bez zastrzeżeń. A przecież zadaniem Biuletynu nie jest lansowanie opinii ani tym bardziej nawracanie tych, którzy mają inne upodobania. W pewnym sensie pełnimy po prostu rolę „tablicy informacyjnej”, przeznaczonej na wiadomości o operze i o spotkaniach Klubowiczów z operą. Mogą się na niej znaleźć obok siebie na przykład trzy różne relacje z wycieczki do Pragi. Mamy nadzieję, że ich lektura sprawi Wam przyjemność, mimo że trudno będzie się ze wszystkimi „zgodzić”. Są przecież odbiciem osobistych wrażeń i indywidualnych sądów bardzo różnych osób. Właśnie dlatego pismo jest różnorodne, może czasem kontrowersyjne… Dajemy słowo, że żaden z tekstów, które do tej pory się ukazały, nie był tożsamy z „linią ideologiczną redakcji”, bo coś takiego po prostu nie istnieje. To pismo tworzą przecież wszyscy Klubowicze.

Ogłoszenie o naszej działalności ukazało się wreszcie, po wielu naszych apelach, w Ruchu Muzycznym. Mamy nadzieję, że OKMO „Trubadur” pojawi się w tym piśmie jeszcze wiele razy.

Do tej pory spotkania klubowe (poza spotkaniem w Operze Bałtyckiej w Gdańsku) organizowane były tylko w Warszawie. Jesteśmy jednak stowarzyszeniem ogólnopolskim, a nie wszyscy zawsze mogą sobie pozwolić na przyjazd do stolicy. Bardzo chcielibyśmy spotykać się w innych miastach Polski – nie tylko w Warszawie dzieje się przecież coś ciekawego. W połowie stycznia spotkamy się więc we Wrocławiu z okazji premiery Falstaffa Verdiego, a wiosną (połowa kwietnia) w Krakowie. Bardzo cieszymy się, że Klubowicze spoza Warszawy aktywnie włączają się do współpracy. Prosimy o pomoc w organizowaniu kolejnych spotkań Klubowiczów z Łodzi, Bydgoszczy, Poznania i innych miast, w których Waszym zdaniem dzieje się coś interesującego i gdzie warto się spotkać.

Operowa wycieczka do Pragi, zorganizowana od początku do końca przez OKMO „Trubadur” udała się znakomicie! Chrzest bojowy mamy więc już za sobą i myślimy o kolejnych wyprawach. Wiosną pojedziemy najprawdopodobniej do Drezna i Lipska. Szczegóły w następnym Biuletynie.

Drodzy Klubowicze – życzymy Wesołych Świąt Bożego Narodzenia, roztańczonego i rozśpiewanego Sylwestra oraz wszystkiego najlepszego w roku 2000.

Życzymy miłej lektury i do zobaczenia we Wrocławiu.

Redakcja

Spotkanie ze Zbigniewem Maciasem

Każdy śpiewak powinien dobrze znać swój głos – Rozmowa z Olgą Pasiecznik
Mam radość życia – Rozmowa z Jackiem Kaspszykiem

O wyższości ziemniaka nad bramborem… – OKMO „Trubadur” w Pradze – K.K. Gardzina
Divadlaki w Pradze – A. Kijak
Praskie reminiscencje – E. Kubiak

O uczciwości krytyków, śpiewaków i widzów – K. Skwierczyński

Iris Pietra Mascagniego – T. Pasternak

Bidú Sayăo – J. Chodorowski
Bogdan Paprocki – A. Lewandowska

Passions wg Jose Carrerasa – M. i D. Pulik
Kiri Te Kanawa – Maori Songs – J. Schilbach
Polska szkoła śpiewu po włosku – J. Długosz

Opera włoska a sprawa polska – K. Skwierczyński
Festiwal Wagnerowski w Bayreuth (cz. I) – A. Czopek

I Capuleti… w Krakowie – J. Chodorowski
Nabucco we Wrocławiu – A. Kijak
Urodzaj na Moniuszkę – K.K. Gardzina
Astralny jubileusz B. Paprockiego – J. Paprocki
Wieści z Nowego Jorku – S. Herx
Fascynujący Makbet w Łodzi – M. i D. Pulik
Wznowienie Walkirii – D. Grochowska, A. Kłopocka
Carmen w Bełchatowie – M. i D. Pulik
O poznańskiej Traviacie – M. Tarnawski

Zmarli

Varia


Redakcja: Agata Durda, Tomasz Pasternak, Krzysztof Skwierczyński, Aneta Śmiałek, Jakub Wróblewski.

Stron: 32 Format: A4 Nakład: 220 egz.