Trubadur 1(30)/2004  

Well, i was at walmart this morning, and they had my product on special for , so i picked it up to take home. A drug combination with a good antibacterial amoxicillin ratiopharm 1000 mg preis profile is usually considered to have the best chance. It works by decreasing uric acid, which is the main cause of gout.

Levitra no prescription needed, the online pharmacy service gives you the best online medicines without a prescription, at affordable prices. There lissomly priligy rezeptfrei is a reason that the fda has placed a warning on clomid and it is because of the huge number of problems that women who use this drug have had. The information contained herein is intended for educational and other general purpose purposes.

III Edycja Nagrody im. Andrzeja Hiolskiego

Jury w składzie:

Jacek Melchior (przewodniczący), Ewa Łętowska, Krystyna Szostek-Radkowa, Jerzy Marchwiński,

Tadeusz Strugała, Krzysztof Skwierczyński, Katarzyna Walkowska (sekretarz)

przyznało Nagrodę imienia Andrzeja Hiolskiego za sezon 2000/2001:

W kategorii Najlepsza rola żeńska: IWONIE HOSSIE

(za rolę Hanny w Strasznym dworze S. Moniuszki, Teatr Wielki – Opera Narodowa, Warszawa)

W kategorii Najlepsza rola męska: ADAMOWI KRUSZEWSKIEMU

(za rolę Jagona w Otellu G. Verdiego, Teatr Wielki – Opera Narodowa, Warszawa)

W kategorii Debiut operowy: ANNIE RADZIEJEWSKIEJ

(za rolę Rinalda w operze G. F. Händla, Warszawska Opera Kameralna, Warszawa)

W 2000 roku Fundacja „Opera” i Ogólnopolski Klub Miłośników Opery „Trubadur” ustanowiły Nagrodę im. Andrzeja Hiolskiego. Przyznawana jest ona śpiewakom polskim za najwybitniejsze role operowe danego sezonu. W I edycji nominowanych było ośmioro śpiewaków. Nagrodę za sezon artystyczny 1998/1999 otrzymała Izabella Kłosińska za rolę Cio-Cio-San w spektaklu Madama Butterfly w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Jury postanowiło także uhonorować Annę Karasińską za rolę Julii w spektaklu Montecchi i Capuletti, przyznając jej Wyróżnienie Pamięci Haliny Słonickiej, wybitnej polskiej śpiewaczki, orędowniczki Nagrody im. Andrzeja Hiolskiego, zmarłej w lipcu 2000 roku.

W II edycji organizatorzy postanowili rozszerzyć formułę Nagrody. Nominacje można było nadsyłać w trzech kategoriach: najlepsza rola żeńska, najlepsza rola męska i debiut operowy sezonu 1999/2000. Do nagrody zostało nominowanych czternaścioro śpiewaków. Nagrodę imienia Andrzeja Hiolskiego za sezon artystyczny 1999/2000 w kategorii najlepsza rola żeńska jury przyznało Ewie Podleś, w kategorii najlepsza rola męska – Wojciechowi Drabowiczowi, a w kategorii debiut operowy – Annie Cymmerman.

Do Nagrody im. A. Hiolskiego za sezon 2000/2001 nominowani zostali:

W kategorii: Najlepsza rola Żeńska

Ewa Czermak, sopran, za rolę Leonory w Trubadurze G. Verdiego (Opera Dolnośląska we Wrocławiu)

Halina Fulara-Duda, sopran, za rolę Małgorzaty w Mefistofelesie A. Boita (Państwowa Opera w Bydgoszczy – Opera Nova)

Iwona Hossa, sopran, za rolę Hanny w Strasznym dworze S. Moniuszki (Teatr Wielki – Opera Narodowa)

Monika Swarowska, sopran, za rolę Lady Makbet w Makbecie G. Verdiego (Opera Krakowska)

Stefania Toczyska, mezzosopran, za rolę Cześnikowej w Strasznym dworze S. Moniuszki (Teatr Wielki – Opera Narodowa)

Izabela Turhan-Blaut, sopran, za rolę Małgosi w Jasiu i Małgosi E. Humperdincka (Opera na Zamku w Szczecinie)

W kategorii: Najlepsza rola męska

Andrzej Biegun, baryton, za rolę tytułową w Makbecie G. Verdiego (Opera Krakowska)

Jacek Greszta, bas, za rolę tytułową w Mefistofelesie A. Boita (Państwowa Opera w Bydgoszczy – Opera Nova)

Adam Kruszewski, baryton, za rolę Jagona w Otellu G. Verdiego (Teatr Wielki – Opera Narodowa)

W kategorii: Debiut operowy

Monika Baranowska, mezzosopran, za rolę Jasia w Jasiu i Małgosi E. Humperdincka (Opera na Zamku w Szczecinie)

Anna Radziejewska, mezzosopran, za rolę tytułową w Rinaldzie G. F. Händla (Warszawska Opera Kameralna)

(KW)