Witajcie,

Serdecznie dziękujemy za wszystkie Wasze listy oraz Wasze uwagi dotyczące Biuletynu, którymi zechcieliście się z nami podzielić. Staramy się redagować każdy numer w taki sposób, żeby wszyscy klubowicze znaleźli w nim coś interesującego. Wiedząc, jakie nadzieje wiążecie z Biuletynem, możemy trafniej dobierać tematykę artykułów. Oczywiście najlepszym sposobem na stworzenie pisma Waszych marzeń jest włączenie się do współpracy. Piszcie teksty takie, jakie sami lubicie czytać, o tym co Was interesuje, o czym lubicie rozmawiać. Wierzymy, że Biuletyn może być formą rozmowy i wymiany poglądów.

Pomocne w działalności Klubu byłyby także odpowiedzi na „ankietę”, którą przesyłamy razem z Biuletynem.

W związku z niepewną przyszłością Programu II PR przesyłamy też załącznik do planowanego w tej sprawie listu protestacyjnego.

Redakcja

Drugie spotkanie klubowe (8 marca 1997) – A. Śmiałek

400 lat opery – W. Kral
Barytonos i basso znaczy niski głos – B. Pardo
Po co chodzi się do opery? – A. Durda
Polubić klasykę – M. Hibner
Bez komentarza… – A. Śmiałek

Franco Alfano – w cieniu Turandot – K. Skwierczyński
Jose Carreras – A. Toczko
Niezapomniany bułgarski Borys – B. Pardo

Stiffelio to nie koncert – A. Śmiałek

„Fidelio” czasów pogardy – Friedenstag Straussa – L. Koziński

Nagrania historyczne – T. Pasternak, K. Skwierczyński

OperaGlass – J. Wróblewski

Ewa Podleś – mistrzyni śpiewu rossiniowskiego – T. Pasternak
Carmina burana – B. Pardo
Rigoletto w TN – M.Ł. Gołębiowski

Fankluby
Varia
Kalendarz telemelomana – M. Hibner


Redakcja: Agata Durda, Tomasz Pasternak, Krzysztof Skwierczyński, Aneta Śmiałek, Jakub Wróblewski.

Stron: 18 Format: A4 (ksero) Nakład: 150 egz.