Biuletyn 4(17)/2000  

I am very concerned about whether i should continue medication. Proscar® is also indicated as an antiandrogen therapy in the Mount Laurel priligy 30mg price treatment of prostate cancer. It is a type of herbal medicine to treat an overactive thyroid.

The best sites for the injections are above the inguinal ligament in the inguinal canal, but the injection may cause swelling of the testicles and cause discomfort. Zymar (sporanox) 250mg tablet is used to misoprostol 600 price treat a variety of diseases, including acne, rheumatoid arthritis, and chronic pain. Dosing guidelines for human anthelmintic agents in veterinary medicine.

You will be required to return all your unused medication and any unused medication you have returned for refills before your next scheduled visit. The present review describes the pharmacodynamics and pharmacokinetics of ivermectin and the published studies on its toxicity azilide 500 price paramountly in the model organism, the louse, that have been performed using both adult males and females. An extremely handy site containing many useful articles for those wishing to buy kamagra oral jelly, how can you use it and the benefits you get from using it.

Varia


Carmen w Moskwie

20 listopada w Teatrze Wielkim w Moskwie odbyła się uroczysta gala baletowa z okazji 75-lecia gwiazdy rosyjskiego i światowego baletu Mai Plisieckiej. Primabalerina zaprosiła do udziału utalentowanych tancerzy z całego świata, wśród nich balet Teatru Wielkiego w Warszawie. Polscy tancerze wykonali balet Carmen w choreografii Matsa Eka z muzyką G. Bizeta i R. Szczedrina.

Trisha Brown Dance Company

24 i 25 listopada na scenie warszawskiego Teatru Wielkiego Trisha Brown Dance Company z Nowego Jorku zaprezentował wieczór baletowy na który złożyły się choreografie Trishy Brown Canto Pianto do muzyki Claudio Monteverdiego, Rapture to Leon James i Groove and Countermove do muzyki jazzowej. Spektakle odbyły się w ramach festiwalu sztuki współczesnej „Rozdroże”.

Spartakus gościnnie

5 grudnia w warszawskim Teatrze Wielkim wystąpił gościnnie balet Teatru Wielkiego w Moskwie. Goście przyjechali na zaproszenie dyrektora Przedsiębiorstwa Handlu Zagranicznego Bartimpex, aby przedstawić jeden spektakl – Spartakusa Arama Chaczaturiana w choreografii Jurija Grigorowicza. Mimo, że spektakl reklamowany był jako przedstawienie zamknięte (wstęp za zaproszeniami), niemalże w ostatniej chwili „rzucono” do sprzedaży trochę biletów, dzięki czemu na widowni nie zabrakło prawdziwych baletomanów. Tego wieczora mogli oni przekonać się zarówno o klasie moskiewskiego zespołu, jak i o nieprzemijających walorach spektaklu Chaczaturiana/Grigorowicza.

Jeune ballet de France

Młodzi tancerze z Jeune Ballet de France wystąpili 11 grudnia w Warszawie i 13 grudnia w Bydgoszczy. Zespół ten angażuje co roku około dwudziestu młodych adeptów sztuki baletowej w wieku od 17 do 20 lat z francuskich i zagranicznych szkół. W tym roku w zespole tańczy dwóch Polaków: Marcin Krajewski z poznańskiej szkoły baletowej i Sebastian Rękawek. Podczas warszawskiego występu Marcin Krajewski podbił zupełnie publiczność zarówno wspaniałym skokiem, świetną techniką i wirtuozerią wykonania nawet najtrudniejszych elementów, jak i grą aktorską w miniaturach choreograficznych, którym za podkład muzyczny posłużyły francuskie piosenki. Młodego artystę oklaskiwali również tancerze warszawskiego zespołu baletowego.

Romeo z Poznania

14 grudnia na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie w partii Romea w balecie Romeo i Julia Sergiusza Prokofiewa w choreografii Emila Wesołowskiego wystąpił gościnnie Andrzej Leonowicz – tancerz Teatru Wielkiego w Poznaniu. Był to występ ze wszech miar udany. Artysta, mimo pewnej niepewności (przecież to trudna, nowa dla niego choreografia, duży spektakl, wielu scenicznych partnerów) znakomicie poradził sobie z rolą kochanka z Werony. Wspaniale wykonał taniec masek w I akcie, w pas de deux w I i II akcie dobrze partnerował Karolinie Jupowicz (Julia). Leonowicz zachwycił publiczność lekkością i wysokością skoku oraz elegancją gestu.

Tytuły dla tancerzy

Podczas przedstawienia cieszącego się niezmienną popularnością Dziadka do orzechów Piotra Czajkowskiego w choreografii Andrzeja Glegolskiego (22 grudnia) pierwsza solistka Teatru Wielkiego w Warszawie Elżbieta Kwiatkowska otrzymała tytuł primabaleriny, zaś pierwszy solista stołecznej sceny Sławomir Woźniak – tytuł pierwszego tancerza. Gratulujemy!