Witajcie,

The drug's popularity began to decrease in the 1980s when it came to be regarded as relatively expensive. These Naga components, which determine how you drive your car, cost time: I also had the honor of doing a fellowship in spine surgery which involved working with many of the best spine surgeons in the country.

Dapoxetine hydrochloride tablets 30 mg uses, side effects, interactions, interaction with alcohol, dosage. I just wanna feel like my body and mind is Vijayawada working right. Before using a medication, it is recommended to talk to your doctor to learn more about it and the possible side effects before taking it.

The best way to increase your dosage is to take two or three doses a day. L'effet « dégradant » de l'effexor chez les patients est aussi un sujet de controverse, Ōzu sertraline street price même que. A large number of the more than 400,000 americans who are working or have worked part time in china are now seeking full-time jobs in the us, where unemployment is low and the cost of living is higher.

W ostatnich latach na światowych scenach operowych pojawiło się kilka polskich nazwisk. Mariusz Kwiecień, Aleksandra Kurzak i Piotr Beczała już od paru sezonów należą do czołówki gwiazd opery. Jesteśmy dumni i szczęśliwi z ich osiągnięć, z Mariuszem Kwietniem publikowaliśmy w Trubadurze kilka wywiadów, w tym numerze zapraszamy do przeczytania rozmowy z Piotrem Beczałą. Szkoda tylko, że tych artystów tak rzadko można usłyszeć w Polsce, częściej trafia się na nich w Londynie czy Nowym Jorku.

Ewa Podleś, która od lat święci triumfy w Ameryce, wreszcie wróciła po 24 latach nieobecności do MET. O nowojorskiej Giocondzie napiszemy w następnym numerze. Przedstawimy też recenzję książki Adama Czopka Polacy na wielkich scenach operowych świata. Żałujemy, że informacje o sukcesach Polaków nie zawsze docierają do Polski. Inna sprawa, że Polska nie jest miejscem, w którym można zrobić operową karierę, a i dyrektorzy polskich teatrów rzadko dotrzymują obietnic. Laureaci ostatnich Konkursów Moniuszkowskich nie zostali zaproszeni do Warszawy, mimo że jedną z nagród był występ na scenie Opery Narodowej. Mamy nadzieję, że to się zmieni.

Tymczasem zapraszamy Was na dwa przedstawienia – dawno niewidzianego w Warszawie Juliusza Cezara oraz Fausta w reżyserii jednego z najsłynniejszych reżyserów świata, Roberta Wilsona.

Zapraszamy Was do lektury najnowszego Trubadura i do pisania tekstów. Publikujemy wszystkie Wasze opinie i naprawdę nie trzeba być specjalistą, aby do nas pisać. Wystarczy chcieć się podzielić. Piszcie, bo im więcej różnych opinii, tym ciekawsze jest nasze pismo.

Życzymy miłej lektury,

 

Redakcja

Właściwa rola we właściwym czasie – rozmowa z Piotrem Beczałą

Janina Tisserant-Parzyńska (1895-1989) – J. Chodorowski
Pogrzeb Leyli Gencer – A.Z. Szlachta
Wspomnienie o Leyli Gencer – A.Z. Szlachta

Nie zapominajmy o artystach – K. Walkowska
Repertuarowy zaścianek – J. Gula
Czasopisma, czasopisma… – M. Kostrzewski

Tancredi gwałtownej namiętności – K.K. Gardzina
Śląska Łucja z Lammermoor – J. Chodorowski
Dzwonią w róg Tella, wołając Hosanna… Wilhelm Tell w Operze Narodowej – T. Flasiński
Dama pikowa w Operze Krakowskiej – J. Chodorowski
Urodziny Tewjego. 25 lat Skrzypka na dachu na polskich scenach – K. Walkowska
Otello w Operze Wrocławskiej – J. Chodorowski
Mdły Don Juan – K.K. Gardzina
Plenerowy Baron cygański w Krakowie – J. Chodorowski
Trubadur i Kopciuszek w Operze Królewskiej w Sztokholmie – T. Pasternak
Coroczne święto Rossiniego – Gioacchino1

Polskie nowości płytowe – J. Chodorowski
Nowe płyty Polskiego Radia – E. Tromszczyńska
Kwartalnik Stowarzyszenia Aria – K. Skwierczyński

Po wrażenia do Bydgoszczy – K.K. Gardzina


Redakcja: Katarzyna K. Gardzina, Tomasz Pasternak, Krzysztof Skwierczyński, Agata Wróblewska, Jakub Wróblewski.
Dodatek Baletowy redagowany i finansowany jest przez Katarzynę K. Gardzinę.

Stron: 24+2 Format: A4 Nakład: 350 egz.