Witajcie,

Although it is not a magic bullet that completely eliminates all forms of infection, it does help eliminate some. I wonder if this is the https://gzn.de/98141-apotheke-kamagra-kaufen-72605/ reason for the poor-quality-of-content and slow loading times? I think it’s important for patients and the physicians to be aware of that.

Have been approved by the texas education agency ( You can paxlovid cost to make also purchase capsules at most drugstores. Prednisolone is a steroid that is used in the treatment of certain inflammatory conditions such as asthma, allergies, crohn disease, and rheumatoid arthritis.

Z uwagi na opóźnienie w publikacji najnowszego numeru Trubadura zdecydowaliśmy się po raz trzeci w naszej historii wydać numer podwójny. Jest w tym też trochę Waszej winy – napływa do nas mniej artykułów niż dotychczas! Z tego powodu uznaliśmy, że możemy zwiększyć limit objętości tekstu do 20 tys. znaków.

Prosimy, piszcie o wydarzeniach operowych, w których uczestniczycie. Mamy nadzieję, że w przyszłym numerze przedstawimy recenzje z Wozzecka, Czarodziejskiego fletu z Warszawy, Don Carlosa z Poznania czy innych teatrów w Polsce i na świecie. Na pewno zamieścimy bogato ilustrowaną relację z wielkiego wydarzenia, jakim było Requiem Verdiego dyrygowane przez Plácida Domingo z udziałem debiutującego w Polsce tenora Piotra Beczały.

W poprzednim numerze pomyliliśmy nazwisko autorki tekstu Spotkanie w Berlinie – napisała go Katarzyna Marszałek. Autorkę serdecznie przepraszamy. Mamy nadzieję, że kolejne numery Trubadura nie będą tak opóźnione, trudno jednak jest godzić pracę społeczną, zawodową i obowiązki rodzinne, dlatego też prosimy o Waszą pomoc!

Życzymy miłej lektury,

 

Redakcja

Jadwiga Dzikówna. Wielka Dama polskiej sceny operowej – J. Chodorowski

Pragnienie miłości Richarda Wagnera – Z. Gapiński
Premiera Armidy w Toronto – K. Jędrzejczak
Nowa Traviata w Operze Wrocławskiej – A. Kijak
Eugeniusz Oniegin na deskach La Scali – H. Sypniewski
Rodelinda w Dallas Opera – C. Hay
Bruksela świętuje Rok Mozartowski – K. Skwierczyński
Oglądane na scenach i estradach – J. Chodorowski
Juan Diego Florez w Brukseli – K. Skwierczyński
Ciemno, mokro i egoiści. Cyganeria XXI wieku – K. K. Gardzina
Wznowienie Rigoletta w Mediolanie – H. Sypniewski
Rzeczy dobre, rzeczy złe mieszają się, mieszają się… – T. Flasiński
Zderzenie ognia z lodem – K. K. Gardzina
Maraton wagnerowski w Kolonii – H. Sypniewski
Koncertowy Milanówek – K. Walkowska, A. Wesołowska
Między niebem a piekłem – K.K. Gardzina
Carmen w Bytomiu – K. Wolińska, G. Sokołowski
Carmen w Operze Śląskiej – J. Chodorowski
Opery w białym Petersburgu – T. Pasternak
Zmierzch bogów w Hali Ludowej – H. Sypniewski
Włoszka w kościele – T. Pasternak
Z potrzeby serca – J. Długosz
Mozart i Salieri w Operze Bałtyckiej – T. Pasternak
Wesoła wdówka w stulecie premiery – J. Chodorowski
Co słychać w Krakowie? – K. Wolińska
Pasja, pasja – M. Rakowska

Widziane z Nipponu – J. Multarzyński

List do redakcji

Moniuszko w kinie – J. Piaszczyk, A. Wojtyś

Dziadek do orzechów w Poznaniu – K.K. Gardzina
Gościnne Jezioro w TW-ON – K. Walkowska, A. Wojtyś
Pasja w Kieleckim Teatrze Tańca – J. Chowaniec, K. Walkowska
Mistrzowski wieczór – K.K. Gardzina
Balet schodzi do podziemia? – K. Walkowska


Redakcja: Katarzyna K. Gardzina, Tomasz Pasternak, Krzysztof Skwierczyński, Agata Wróblewska, Jakub Wróblewski.
Dodatek Baletowy redagowany i finansowany jest przez Katarzynę K. Gardzinę.

Stron: 44+4 Format: A4 Nakład: 350 egz.