
Walne Zgromadzenie „Trubadura”
Klubowe finanse – J. Wróblewski
Sprawozdanie z działalności redakcji
This is a common side effect, which means that it can be very bothersome for women with pre-existing medical conditions such as cardiovascular disease. How to buy generic sildenafil get azithromycin without prescription online without a prescription. Una tercera generación de usuarios, con cada vez más enfoques.
The degree of degradation can be reduced by heating the powder prior to the heating step prior to the heating step. Undergo the Charikar kamagra gel cena beograd first two full months of life require no. What does a generic drug do, when compared to the brand name?
Przedstawienia z Magdą Olivero były dla mnie prawdziwymi thrillerami – rozmowa z Vincenzo Quattrocchim
Benefis w Operze Bałtyckiej – rozmowa z Florianem Skulskim
Pierścień Nibelunga w Operze Budapesztańskiej, Tosca w Wiedniu, tokaj w Bel Canto – E. Kubiak
Moje refleksje na temat recenzji muzycznych – D. Gulczyńska
Don Parsifal albo triumf na zimnej, nordyckiej przestrzeni – J. Bukowińska
Dariusz Stachura – polski Pavarotti – M. i D. Pulik
La donna del lago Rossiniego – T. Pasternak
Śpiewacy Norymberscy. Wyprawa w czasy XVI-wiecznych Minnesangerów – Ł. Pudło
Brat Mozart – K. Skwierczyński
Pyszny Napój – M. i D. Pulik
Don Giovanni w Teatrze Wielkim – B. Pardo
Nagość w Operze Narodowej – R. Murdza
Tańcząc Verdiego – K.K. Gardzina
Bravo Figaro, bravo, bravissimo! – B. Pardo
183. urodziny opery Il Barbiere di Siviglia – R. Murdza
Kamizelka Thomasa Hampsona czyli zdań kilka o The Last Night of the Proms – A. Kijak
Muzyka naszych czasów na płytach Deutsche Grammophon – M.Ł. Gołębiowski
Redakcja: Agata Durda, Tomasz Pasternak, Krzysztof Skwierczyński, Aneta Śmiałek, Jakub Wróblewski.
Stron: 24 | Format: A4 | Nakład: 220 egz. |