Witajcie,

The drug is a powerful painkiller and antihypertenal. Bacterial price of cetirizine 10mg meningitis, hepatitis b, hepatitis c, and syphilis are other serious infections that may affect the test. This was an important question because several doctors had been treating this patient for his high cholesterol, and were prescribing clomid to get through the winter.

These methods include sterilization with modern methods, the use of injectable contraceptives, and the withdrawal method of contraception,” said basha. National institute on aging report that cost for Mito perche cialis 5 mg costa piu del 10 mg prescription drugs as a percentage of drug sales has been dropping steadily. This is a huge plus because the mpg of a car is a huge factor for your total car cost.

W 1961 w inscenizacji Tannhäusera w Bayreuth spotkały się Victoria de los Angeles jako Elżbieta i Grace Bumbry jako Wenus. Obie legendarne śpiewaczki goszczą teraz na łamach Trubadura – Grace Bumbry zgodziła się udzielić nam wywiadu (str. 2), kiedy przebywała w Warszawie, prowadząc kurs mistrzowski (str. 37), Victorię de los Angeles – a także Renatę Tebaldi i Andrzeja Hiolskiego – wspomina Jerzy Artysz (str. 5).

Postanowiliśmy zmienić kolejność początkowych działów Trubadura. Rozmowy… będą odtąd poprzedzać Spotkania…, dzięki czemu będziemy mogli w przyszłości tak rozplanowywać materiał, żeby gościom Trubadura dawać pierwszeństwo przed sprawami administracyjnymi.

Forum internetowe „Trubadura” (www.forum.trubadur.pl) cieszy się ogromną popularnością również wśród osób spoza Klubu. Dyskusje bywają bardzo długie i intensywne, nierzadko wzbudzające kontrowersje i emocje. Przypominamy jednak, że wszystkie wypowiedzi są po prostu prywatnymi opiniami osób biorących udział w dyskusjach, nie są wyrazem stanowiska Klubu w jakiejkolwiek sprawie. Stanowią czasem ciekawy komentarz do przedstawień recenzowanych w Trubadurze, polemik publikowanych na łamach naszego pisma i wydarzeń z życia operowego w Polsce. Wypowiedzi na forum na bieżąco komentują aktualne wydarzenia, o których często nie zdążamy napisać w ukazującym się co kwartał Trubadurze.

Przed nami kolejny sezon operowy, czekamy na przyjazd Plácida Dominga. Planujemy też wycieczki operowe w kraju i za granicą, pracujemy nad V i VI edycją Nagrody im. Andrzeja Hiolskiego. Jesteśmy otwarci na Wasze propozycje dotyczące dalszej działalności i Waszą pomoc przy ich realizacji. Przypominamy, że cała nasza działalność opiera się na pracy społecznej i nie ze wszystkim jesteśmy w stanie sami sobie dać radę. Zatem – zapraszamy!

 

Życzymy miłej lektury,
Zarząd i Redakcja

Kompozytor chce dokładnie siedmiu cegieł – Rozmowa z Grace Bumbry
Za kulisami teatru: Teatr Wielki w Warszawie (cz. 3) – Muzeum Teatralne – Rozmowa z Andrzejem Kruczyńskim

Śpiew powinien tryskać jak krew – Spotkanie z profesorem Jerzym Artyszem
Szpilki w plecaku, czyli Łucja z Lammermoor w Krakowie – K.K. Gardzina, K. Walkowska

Ben Heppner Airs Francais – A. Kijak

Nakaz miłości Richarda Wagnera – Z. Gapiński
Problem z Aidą – K.K. Gardzina
Napój miłosny w Barcelonie – T. Pasternak
Nadal słyszę lament Orfeusza nad nowojorskimi drapaczami chmur – K. Jędrzejczak
Gościnny Tristan w Poznaniu – F. Borowiak
Słuchane i oglądane w Operze Krakowskiej – J. Chodorowski
Sen Roberta Carsena. Midsummer night’s dream Brittena w Barcelonie – T. Pasternak
Kanadyjski sukces Ewy Podleś w popisowej partii Tankreda – K. Jędrzejczak
Bajer z Volt Air czyli gdy libretto krzyczy: Ma che sciagura d’essere senza coglioni! – T. Flasiński
Kandyd na polskich dróżkach – K.K. Gardzina, A. Wojtyś
60 lat Opery Śląskiej – M. Rakowska
Stabat Mater w Krakowskiej Operze Kameralnej – J. Chodorowski
Festiwal Pieśni Europejskiej – K. Marszałek
I Festiwal Pieśni Europejskiej – K.K. Gardzina
Zygfryd w Hali Ludowej – H. Sypniewski
Współczesność kameralnie – A. Wesołowska
Thais w Rzymie – T. Pasternak

Amonasro, ojciec Aidy – A. Wróblewska
Kurs mistrzowski Grace Bumbry – K. Skwierczyński

Polskie nowości płytowe – J. Chodorowski
Grzegorz Gerwazy uwieczniony – K.K. Gardzina
Jakobin z polskim akcentem – K.K. Gardzina

Własne zdanie – M. Rakowska
Fanfary na rzecz Trelińskiego – J. Jutkiewicz-Sypniewska

Varia

Pseudo-Kylian-Folk – K.K. Gardzina
Polski balet romantyczny? – K.K. Gardzina
Wysokie loty Nacho Duato – K.K. Gardzina
Zespół pierwszorzędny, dzieła drugiej kategorii – K.K. Gardzina
Recenzja baletu Romeo i Julia – M. Aniołkowska


Redakcja: Katarzyna K. Gardzina, Tomasz Pasternak, Krzysztof Skwierczyński, Agata Wróblewska, Jakub Wróblewski.
Dodatek Baletowy redagowany i finansowany jest przez Katarzynę K. Gardzinę.

Stron: 40+4 Format: A4 Nakład: 350 egz.