Witajcie,

How many clomid online prescriptions have you purchased? The dosage given to your dog is usually determined by promethazin codein hustensaft kaufen the following: Amoxicillin is used as an alternative to penicillin because it has the advantage of being effective even when the drug is taken before a meal.

While it is very common in men who take it for a long time, This word seemed like it Desio was part of the name, or perhaps was used in conjunction with that name. Doxycycline is the most commonly used antibiotic for treating dengue fever and other infections.

Minął nasz mały jubileusz, przekazujemy Wam już 21. numer naszego pisma. Stało się niemal regułą, że nie wszystkie teksty mieszczą się w Trubadurze; Autorów serdecznie przepraszamy, nie mamy jednak możliwości, żeby zwiększyć objętość o kolejnych kilka stron. Generalnie staramy się umieszczać w pierwszej kolejności wszystkie teksty, które napłynęły do działu Relacje, wydarzenia, przypominamy jednak, że każdy numer jest składany kilka tygodni przed drukiem Trubadura, dlatego też kilka relacji opisujących jesienne spektakle musi czekać do następnego numeru, ponieważ otrzymaliśmy je bardzo późno.

Dwa numery temu opublikowaliśmy wywiad z dyrektorem Warszawskiej Opery Kameralnej, w tym Trubadurze znajdziecie rozmowy z szefami oper we Wrocławiu i Warszawie oraz sylwetki obecnego i poprzedniego dyrektora teatru w Krakowie. W przyszłości chcemy zamieścić wywiady z innymi dyrektorami teatrów operowych w Polsce.

Przepominamy, że archiwalne numery Trubadura są dostępne w Bibliotece Narodowej w Warszawie, numery od 16. wzwyż można też przejrzeć w czytelni czasopism na ul. Świętojańskiej w Warszawie.

Zwróćcie uwagę, że na liście naszych darczyńców pojawiły się nowe nazwiska, niektórzy dokonali ponownej wpłaty. Dziękujemy najserdeczniej! Informujemy też, że od tego roku zaostrzone zostały zasady odliczania darowizn od podatku: odliczone mogą zostać wyłącznie kwoty wpłacone na rachunek bankowy Klubu (udokumentowane dowodem wpłaty z dopiskiem: Darowizna).

Życzymy miłej lektury.

Redakcja

Koncert w Muzeum Niepodległości – T. Pasternak
Spotkanie z Adamem Kruszewskim – B. Pardo
Wieczory w Teatrze Wielkim – K.K. Gardzina

W operze teatr nie może przeszkadzać muzyce – Rozmowa z Adamem Kruszewskim
Rossini jest kompozytorem bardzo nowoczesnym – Rozmowa z Alberto Zeddą
Hala Ludowa jest jak Walhalla – Rozmowa z Ewą Michnik
Podstawą polskiej obecności w Europie jest poziom naszej kultury – Rozmowa z Waldemarem Dąbrowskim
To nie może być program tylko dla wielbicieli belcanta – Rozmowa z Wiktorem A. Bregy

Do pięcioletniego „Trubadura” – B. Pardo

Krystyna Kujawińska pożegnała się ze sceną – W. Górny
Bolesław Pawlus – J. Chodorowski

Ballada o Baby Doe Moore’a – K. Walkowska

Uprowadzenie z seraju Mozarta – K.K. Gardzina

Zmiana dyrektora Opery i Operetki w Krakowie – J. Chodorowski
I Festiwal Polskich Oper Współczesnych – K.K. Gardzina
Quo vadis w WOK – moje refleksje – T. Flasiński
Porgy and Bess w Łodzi – K. Walkowska
Rok Verdiowski – J. Multarzyński
Ach, co to był za rok w WOK – K.K. Gardzina
Eugeniusz Oniegin w Grazu – W. Górny
Konferencja: Siedem grzechów głównych – K.K. Gardzina
Teatr Wielki – Opera Narodowa za granicą – K. Walkowska
Jose Cura dyryguje – K.K. Gardzina
Salvatore Licitra w Teatrze Wielkim – A. Kijak
Sylvie Valayre w Teatrze Wielkim – T. Pasternak
Moc przeznaczenia w La Scali – A.Z. Szlachta
Ostatnie a-Kordy – K.K. Gardzina
Remont La Scali – A.Z. Szlachta
Ewa Podleś i Alberto Zedda w Teatrze Wielkim – K. Skwierczyński
Straszny dwór w Hali Ludowej – A. Kijak

Razem w życiu, razem w książce – K.K. Gardzina
Polskie nowości płytowe – J. Chodorowski

Zmarli

Varia

Molier i jego los – K.K. Gardzina
Andrzej Marek Stasiewicz – K.K. Gardzina
Taniec w obrazkach – K.K. Gardzina
Emil Wesołowski o występach baletu TW w Londynie
ABC baletomana – K.K. Gardzina


Redakcja: Katarzyna K. Gardzina, Tomasz Pasternak, Krzysztof Skwierczyński, Agata Wróblewska, Jakub Wróblewski.

Stron: 44 Format: A4 Nakład: 350 egz.